Η παρουσίαση της «Πόλης των Απόντων»…

Ο Αλέξανδρος Μασσαβέτας δε χρειάζεται συστάσεις: είναι για όλους εμάς που αγαπάμε την Πόλη, μία εξαίρετη πηγή πληροφοριών σχετικά με αυτήν. Αλλωστε, αρκετές φορές σε αυτό το μπλογκ (βλ. επί παραδείγματι εδώ και εδώ) σου έχω μιλήσει γι’αυτόν, αγαπημένε μου αναγνώστη.

Από τη στιγμή που έπεσε στα χέρια μου το νέο του βιβλίο, «Κωνσταντινούπολη, Η Πόλη Των Απόντων« (εκδόσεις Πατάκη), ήθελα να στο συστήσω με μία ανάρτησή μου. Ομως, οι μέρες πέρασαν και δεν πρόλαβα. Eίναι ένα οδοιπορικό στον χώρο και τον χρόνο της Κωνσταντινούπολης των «διαφορετικών» κατοίκων της: Ελλήνων, Αρμενίων, Εβραίων, Λεβαντίνων και Ρώσων. Μια σειρά από διαδρομές στις ιστορικές γειτονιές της Πόλης που καταγράφουν το πώς έχει αποτυπωθεί  η μακραίωνη παρουσία των κοινοτήτων της, που σήμερα αποτελούν τους «απόντες».

Επ’ευκαιρία της πρόσκλησης που μου έστειλε, στο facebook,  άλλη μία καλή φίλη από τα μέρη εκείνα, η Μαρία Μπαχτσέ, αντιγράφω τη σχετική είδηση για την παρουσίαση του βιβλίου του Αλέξανδρου στην Αθήνα, με την προσμονή να τον δούμε και στη Θεσσαλονίκη:

Την Πέμπτη 15/12, από τις 8:00 μ.μ. μέχρι τις 11:00 μ.μ., στο Ιδρυμα Αγγελου και Λητούς Κατακουζηνού, Αμαλίας 4, Σύνταγμα (50ς όροφος), θα λάβει χώρα η παρουσίαση του βιβλίου από τους: Γιάννη Ξανθούλη–συγγραφέα, Μαριάννα Κορομηλά–ιστορικό/συγγραφέα, Χάρη Τζήμητρα–επίκουρο καθηγητή Διεθνούς Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Bilgi της Κωνσταντινούπολης. Η εκδήλωση τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του ξενοδοχείου «Άνεμος» της Ίμβρου.

Update: η παρουσίαση του βιβλίου στη Lifo, εδώ.

Το εξώφυλλο του βιβλίου

  • Από εμάς, ολόθερμα καλή επιτυχία!

~ από Ταξιδιώτης στο Δεκεμβρίου 13, 2011.

4 Σχόλια to “Η παρουσίαση της «Πόλης των Απόντων»…”

  1. Εξαιρετικό το βιβλίο: καλογραμμένο, με χιούμορ, οξυδέρκεια και θαρραλέα άποψη. Το συνιστώ κι εγώ ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρεται για την Πόλη.

  2. Λατρεύω τη Πόλη.Η καταγωγή των παππούδων μου από Σμύρνη και Πόλη.Το βιβλίο του Κ.Μασσαβέτα μου άρεσε πολύ.Η συγκίνηση μου μεγάλη.Συγχαρητήρια.

  3. ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ.Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΥ , ΚΑΤ ΕΜΕ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ,ΑΛΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΟΛΗΣ.
    ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ (ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ)

  4. Εξαιρετικό βιβλίο όντως αν και ογκώδες για να το κουβαλάει κάποιος μαζί του. Ευτυχώς υπάρχει και σε e-book πια.

Σχολιάστε

 
