«Η Ιστορία των Ταταούλων»: μια μικρή Αθήνα μέσα στην Πόλη…

Για τα Ταταύλα, σήμερα Κουρτουλούς, και την κεντρική της εκκλησία, τον Αγιο Δημήτριο, αλλά και την ρωμέϊκη παρουσία εκεί, σου έχω μιλήσει σε άλλες αναρτήσεις (εδώ και εδώ). Η αναγνώστρια Σοφία Ορφανίδου μου έστειλε ένα μέηλ και μου κάνει γνωστό το βιβλίο του Νίκου Γ. Ιστεκλή, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Επτάλοφος», με τίτλο: «Η Ιστορία των Ταταούλων από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερον«. Το βιβλίο έχει πλούσιο φωτογραφικό και ιστορικό υλικό, αφού, όπως διαβάζω,  ο συγγραφέας του είναι βέρος Ταταυλιανός, απόφοιτος της Μεγάλης Σχολής του Γένους, διετέλεσε δε επί σειρά ετών διδάσκαλος της Αστικής Σχολής Ταταούλων και γραμματέας της Κοινότητας. Το 1995 τιμήθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο με το οφφίκιο του Άρχοντος Πρωτοψάλτου της Αγίας Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως.

Το εξώφυλλο του βιβλίου

~ από Ταξιδιώτης στο Νοεμβρίου 28, 2011.

7 Σχόλια to “«Η Ιστορία των Ταταούλων»: μια μικρή Αθήνα μέσα στην Πόλη…”

  1. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, πότε θα γίνει η βιβλιοπαρουσίαση? γνωρίζετε κάποιο στοιχείο επικοινωνίας με τον συγγραφέα? να ειστε καλά. Σ. Τσιλένης

  2. Καλησπέρα:-) Χαίρομαι πολύ που σας ξαναβλέπω online κι εύχομαι να διαβάζουμε συχνότερα άρθρα σας !!! Λείπετε…. Καλό βράδυ:-)

  3. Ναι, ναι! Να ξαναρχίσετε! Είχα τη διεύθυνση του blog σας στο δικό μου χώρο κι όλο είχα το νου μου πότε θα ξαναγράψετε. Η δική σας σελίδα και αυτή του Αγγελή είναι από τις πιο αγαπημένες μου. Να στε καλά

  4. Καλημέρα ….

    Έχει λίγες μέρες που ανακάλυψα το blog σου και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί. Λόγω της δουλεία μου, είμαι πάρα πολυ συχνά στην Κων/πολη ( μια πόλη που υπεραγαπώ ….) .
    Το μεράκι σου και η αγάπη σου για αυτή την πόλη φαίνεται.
    Πραγματικά πολλά μπράβο και συνέχισε έτσι ….

Σχολιάστε

 
