Επιστροφή στην Πόλη…

Photo: Stanko Abadzic, famous Croatian photographer...

Μετά από 10 ολόκληρους μήνες αποχής από το μπλογκ αυτό, αποχή που επιβλήθηκε αρχικά από τον φόρτο της κανονικής μου δουλειάς και επιτάθηκε αργότερα από ένα αιφνίδιο ζήτημα υγείας, που ευτυχώς πέρασε και είμαι καλά, νάμαι και πάλι μαζί σας. Τόσο πολύ απομακρύνθηκα από το blogging, που δεν θυμόμουν πώς να ανοίξω το παράθυρο για να γράψω το νέο αυτό πόστ🙂

Δε φιλοδοξώ, βέβαια, να  μπορέσω να καλύψω το μεσοδιάστημα, γιατί έχασα πολλές εξελίξεις από την Πόλη. Εξάλλου, το κενό κάλυψε επάξια ο καλός μου ο Αγγελής, που η Πόλη  είναι και η πόλη του🙂

Αύριο επιστρέφω στα μέρη που αγαπώ, με πτήση της THY από Θεσσαλονίκη, και θα έχω μαζί μου ένα πρόσωπο  που  «εισέβαλε» σιγά σιγά στη ζωή μου και τη φώτισε σαν αστεράκι, ένα πρόσωπο που,  κάθε μέρα, με κάνει να κατακλύζομαι από πολλά συναισθήματα  και θέλω, μαζί του, να ξανασεργιανίσω στα αγαπημένα μου μέρη… Σκέφτηκα, λοιπόν, να κάνω μία νέα αρχή, γράφοντας όχι πλέον καθημερινά, όπως συνήθιζα, αλλά μόνον σαν περιηγητής και ταξιδιώτης: εντυπώσεις, πληροφορίες, αναμνήσεις, νέοι φίλοι και όλα αυτά που κάνουν ένα ταξίδι να αξίζει…  Και μόνον όταν έχω κάτι να πω.

Γι’αυτό σας λέω: Καινούρια μέρα, καινούρια συγκίνηση («Χάρολντ και Μωντ», Κόλιν Χίγκινς).

~ από Ταξιδιώτης στο Ιουλίου 7, 2011.

 
