Ο Ταξιδιώτης, ο Αγγελής, η Αλέβ και τα γεμιστά μπιφτέκια στο «Τίφανυ’ς»…

Η Audrey Hepburn σαν Holly Golightly... Ελλείψει φωτογραφίας με τον Αγγελή και την Αλέβ, αφού δεν είχα μαζί ούτε το κινητό μου, δανείζομαι τη φωτό της διάσημης σταρ από τη Wikipedia...

Το «Breakfast at Tiffany’s» είναι η πασίγνωστη και «εμβληματική» πλέον ταινία του Μπλέϊκ Εντουαρντς και της «Παραμάουντ», με την αξέχαστη Audrey Hepburn

Ενα, όχι πρόγευμα, αλλά μεσημεριανό, στο ιστορικό  εστιατόριο της Θεσσαλονίκης, με το ίδιο όνομα, στο TIFFANY’S της οδού Ικτίνου, είχα την ευκαιρία να μοιραστώ χθες το μεσημέρι με τον δημιουργό του «αδερφού» πλέον μπλογκ, τον Αγγελή, ο οποίος μου τηλεφώνησε ξαφνικά και μου ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη! Μαζί του έσερνε, πέρα από τα μπαγκάζια των διακοπών, και την όμορφη και συμπαθέστατη φίλη του, την Αλέβ, που είναι μάνατζερ της κομπανίας «Tatavla Keyfi»

H όμορφη Αλέβ (η φωτό από το μπλογκ του Αγγελή)...

Για το εξαιρετικό αυτό συγκρότημα σου έχω μιλήσει και εγώ, εδώ

Ο Αγγελής μου δήλωσε εξαρχής ότι ήθελε να φάει … μπιφτέκι κι έτσι διάλεξα το εν λόγω ρεστωράν που είναι γνωστό για το γεμιστό μπιφτέκι του. Η (κομψή) Αλέβ επέλεξε χταποδάκι στα κάρβουνα. Αφού ήπιαμε τις μπύρες μας, συζητήσαμε για την Πόλη και τα νέα της, μιλήσαμε με τον Αγγελή και για τις πιθανές κοινές κινήσεις των 2 ιστολογίων μας (σας βγάζω και είδηση τώρα!). Στο τέλος, η Αλέβ, αφού δήλωσε έκπληκτη για την … άγνοια κινδύνου  που χαρακτηρίζει τις βόλτες μου στην Πόλη, μου χάρισε το demo cd του συγκροτήματος και δώσαμε ραντεβού με τα παιδιά, αυτή τη φορά στην Πόλη, για τον Οκτώβριο και το Νέο Ετος!

Το cd του συγκροτήματος...

~ από Ταξιδιώτης στο Αυγούστου 20, 2010.

3 Σχόλια to “Ο Ταξιδιώτης, ο Αγγελής, η Αλέβ και τα γεμιστά μπιφτέκια στο «Τίφανυ’ς»…”

  1. εγώ Goody’s ήθελα να φάω για να πω και την αλήθεια, που τα είχα πεθυμήσει:) σιγά όμως μη με άφηνε ο πληθωρικός και φιλόξενος Ταξιδιώτης να φάω «πλαστικούρες»!

    και μ’ αρέσει που για να μη με εκθέσει «ο καλός μου», έβαλε τα τσικ τσικ τσικ (…) για το «μπιφτέκι»!

Σχολιάστε

 
