Μήπως να μας έδιναν το Βραβείο Πούλιτζερ?

Στο προτελευταίο ταξίδι μου στην Πόλη, τον Απρίλιο του 2009, μόλις πάτησα το πόδι μου,  έπεσα πάνω στον … Σάκη Ρουβά που, πιστός στα βήματα της Ελενας  Παπαρίζου, επισκεπτόταν τον Πατριάρχη ενόψει Γιουροβίζιον. Είχε τότε μία απρόσμενη συνάντηση με μία ομάδα μαθητών του Ζωγράφειου. Ημουν παρών, τον αντιλήφθηκα και έσπευσα  να αναρτήσω αμέσως την …. αποκλειστική είδηση (βλ. εδώ), με τα ανάλογα  φωτογραφικά ντοκουμέντα!

Σήμερα, δεν πρόλαβα καλά καλά να φτάσω στο Εγιούπ, για να πιω το πρώτο μου τσάϊ στην Πόλη (σ.σ.: θα γράψω σύντομα για την ωραία διαδρομή που έκανα με τα πόδια προς Εγιούπ μέσω Τζιμπαλίου, Φαναρίου και Μπαλάτ, όπου και κατέγραψα όλες  τις εκεί περιφερόμενες κεραμιδόγατες),  και έπεσα πάνω στον τούρκο πρωθυπουργό Τ. Ερντογάν που, με την κουστωδία του από κυβερνητικούς  αξιωματούχους, παραυρέθηκε σε μία κηδεία στο ομώνυμο τέμενος και στη μουσουλμανική προσευχή της Παρασκευής. Εχω στην κατοχή μου και τις σχετικές (αποκλειστικές πάντα) φωτογραφίες, που τράβηξα εγώ!

Λεπτομέρειες, μόλις γυρίσω….

~ από Ταξιδιώτης στο Φεβρουαρίου 12, 2010.

5 Σχόλια to “Μήπως να μας έδιναν το Βραβείο Πούλιτζερ?”

  1. Άντε Στέλιο να δούμε και τα μουστάκια του Ερντογάν φωτογραφημένα από σένα!!! Χα χα χα …

  2. […] παρέες, θα ξεχαστώ! Το κακό (και καλό συνάμα) είναι που ΕΙΔΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ και ΓΥΡΙΣΑ ΤΟΣΑ ΝΕΑ ΜΕΡΗ, ώστε ΔΕΝ ΞΕΡΩ για ποιό από […]

  3. Αααα ρε τυχεράκια!!!

  4. […] Σε αυτό το ταξίδι μου στην Πόλη, έκανα μία μεγάλη βόλτα με τα πόδια και, ξεκινώντας από την Ιστικλάλ και διερχόμενος τον Γαλατά και το Εμίνονου, περιπλανήθηκα στα στενά του Τζιμπαλίου, Φαναρίου, του Μπαλάτ, μέχρις ότου έφτασα στο Εγιούπ και το Καφέ Πιερ Λοτί: Η διαδρομή μου με τα πόδια από Ιστικλάλ σε Εγιούπ, μέσω Φαναρίου και Μπαλάτ… Και σε μεγέθυνση η ίδια διαδρομή… […]

  5. […] τον Ερντογάν! Σου έλεγα προκαταρκτικά εδώ ότι  έφτασα  στην Πόλη αξημέρωτα την Παρασκευή και […]

Σχολιάστε

 
