Με τί μούτρα?

Για να πούμε και κανένα αστείο: την τουρκική σαπουνόπερα «BinBir Gece» («Χίλιες και μία νύχτες»), που προβάλλει το θεσσαλονικιώτικο κανάλι «TV Μακεδονία», την ξέρεις έστω και … εξ ακοής, αφού κάνει «τρελλά» νούμερα τηλεθέασης. Εγώ την χαζεύω γιατί κάνω εξάσκηση στα τουρκικά μου (οι διάλογοι είναι «δακρύβρεχτοι»: βλ. τη δική μας Αννα Ιασωνίδου σε ασπρόμαυρη ελληνική ταινία του ’60, και ως εκ τούτου απλοϊκοί και εύκολοι) και γιατί τα γυρίσματα περιέχουν πολλές εξωτερικές σκηνές της Πόλης.

Μετά, όμως, τα τελευταία καμώματα του (κεντρικού ήρωα της σειράς) Ονούρ Αξάλ, μπορείς να μου πεις ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ θα πάω εγώ στην Πόλη τον Φλεβάρη? Ε?  Εδώ σε θέλω…

~ από Ταξιδιώτης στο Ιανουαρίου 28, 2010.

9 Σχόλια to “Με τί μούτρα?”

  1. Ε για λέγε και μας τι ποιεί αυτός, ώστε να δυσκολεύεσαι…απερίγραπτα; Δηλώνω άσχετος…

  2. Μα είμαστε σοβαροί…τώρα διάβασα την υπόθεση στη Wikipedia…
    Τουλάχιστον εξασκείσαι Στέλιο…

  3. Μήπως κυκλοφορεί και σε DVD, για μας που δεν βλέπουμε τηλεόραση;
    ΠανΚαπ

  4. παίρνω αφορμή την υπέροχη σειρά – πριν γίνει ντόρος διέβλεψα την επιτυχία!!- για να σχολιάσω το μπλογκ και τις πληροφορίες σου (παρεμπιπτόντως κι εγώ για τα τουρκικά μου την ξεκίνησα). εξαιρετική η δουλειά σου, οι αναρτήσεις -όσο μπορώ να κρίνω- είναι φανταστικές. την Πόλη τη λατρεύυυυωωω. έχω πάει πολύ λίγες φορές, αλλά ευελπιστώ να τις πολλαπλασιάσω, φέτος που είμαι Ξάνθη. εξάλλου, το πρώτο της χρονιάς ταξίδι έγινε ήδη. δε γράφεις πολλά για τη σχέση σου με την Πόλη (εργασιακά ή ταξιδευτής;). Συγχαρητήρια και εύχομαι πολλές άλλες αναρτήσεις αποκαλυπτικές της Πόλης. Να πω καλή αντάμωση στην Πόλη…;

    • Ταξιδιώτης εκεί, αν και, από τις τόσες φορές που έχω πάει και συνεχίζω να πηγαίνω, κινούμαι πιο άνετα από όσο κινούμαι στη Θεσσαλονίκη, όπου ζω🙂 Να πεις καλή αντάμωση εκεί, έλα στις 12-14/2!

      • ψιλοψήνομαι, αν και λίγο δύσκολο (σχεδιάζω 25 Μαρτίου- Μεγάλη εβδομάδα χορταστικό). στείλε, αν θες μέιλ με τρόπο που θα πάτε και τόπο διαμονής (εμείς μένουμε σε συγκεκριμένο φτηνό ξενοδοχείο στην Ασμαλιμετζίτ) και επικοινωνούμε.

Σχολιάστε

 
