Για καφέ, στο «Ara Cafe»…

Αρχικά να … σε πω ότι μέσα Φλεβάρη πάω ξανά στην Πόλη. Λίγο οι εκλογές, λίγο οι γιορτές και περισσότερο οι δουλιές μου, καθυστέρησαν το ταξίδι μου και με έκαναν επιπλέον να μην είμαι συνεπής στις αναρτήσεις μου. Αυτή τη φορά θα είμαι μόνος, η παρέα δεν θα ακολουθήσει (κρύο γαρ…), αλλά θα συναντήσω εκεί τον Αγγελή, τη Μαρία που διδάσκει στο ρωμέϊκο σχολείο, στο Μέγα Ρέμα, και τον Ege, στο Καπαλί Τσαρσί. Ετσι, πριν φέρω νέο υλικό, είπα να τελειώνω με αυτό που έχω ήδη μαζεμένο. Εν τω άμα και το θάμα, λοιπόν:

Για τον διάσημο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, που είναι μία σχεδόν «μυθική» μορφή της Πόλης, σου έχω μιλήσει σε άλλη ανάρτηση. Αν θες να τον πετύχεις και από κοντά να πίνει το καφέ του ή απλά θες να πιεις εσύ τον καφέ σου περιστοιχισμένος από την … φοιτητιώσα νεολαία της Κων-πολης και από τις ατμοσφαιρικές νουάρ φωτογραφίες του καλλιτέχνη, τότε η λύση είναι το  καφέ “Ara Cafe” στο Πέραν, σε μία πάροδο της Ιστικλάλ, λίγο πιο κάτω από το Λύκειο του Γαλατά (Tomtom Mah., Tosbağ Sok., no. 8/A, τηλ. 0212-245 41 05, είναι το στενάκι δίπλα στο κατάστημα των τουρκικών ταχυδρομείων PTT).

Το 'Αρά Καφέ' φωτισμένο ένα καλοκαιρινό βράδυ

Το εσωτερικό του καταστήματος

Ο εξωτερικός χώρος με τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες στους τοίχους

Νομίζω ότι στο food styling τα πάνε καλά

Το 'Αρά Καφέ' βρίσκεται παραπλεύρως του Λυκείου του Γαλατά

Συνιστώ να δοκιμάσεις την φρουτοσαλάτα: τη σερβίρουν μέσα σε αδειασμένο και παγωμένο  μισό πεπόνι, εν  είδει «φυσικού» μπωλ (το βλέπεις και στην φωτογραφία). Εγώ την ευχαριστήθηκα! Τα «ανοικτά»  σάντουϊτς, που σερβίρουν, «λένε» επίσης. Η φίλη μου η Μαρία, που τώρα μένει στην Πόλη, μου πρότεινε στο facebook την πιπεράτη ζεστή σοκολάτα τους.  Σημαντικό, οι τιμές είναι σε εξαιρετικά καλά επίπεδα. Λεπτομέρεια: έχω την εντύπωση ότι δε σερβίρουν αλκοόλ! Τέλος πάντων, δεν σε στέλνω εκεί για το φαγητό και το ποτό! Σε στέλνω για την περατζάδα🙂

Η αγαπημένη μου φωτογραφία από όλες όσες έχει τραβήξει ο Αρά Γκιουλέρ

Βλέπε σχετικά και εδώ

~ από Ταξιδιώτης στο Ιανουαρίου 24, 2010.

3 Σχόλια to “Για καφέ, στο «Ara Cafe»…”

  1. ΕιναιMUST…Εχω φαει αρκετες φορες.Δεν σερβιρουν αλκοολ μονο τσαι και αναψυκτικα.το φαγητο ειναι καταπληκτικο και εχει χαμηλες τιμες,Τα σουπλα που χρησιμοποιουν ειναι φωτογραφιες του ara πολυ παλιες που δειχνουν τοπια της πολης. φευγοντας μου τα εδωσαν .Τα εκανα καδρα για μια γωνια στο σαλονι.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ….

  2. Καταπληκτικά είναι τα μαντί του (συναγωνίζονται επάξια τα αυθεντικά που βρίσκεις στο Καυσερί), όπως και το Κυριακάτικο πρωινό μπουφέ. Ειδικά αν δεν ξυπνήσεις νωρίς, για να φας πρωινό στο ξενοδοχείο, είναι ιδανική λύση. Πολύ ατμοσφαιρικός χώρος.

Σχολιάστε

 
