Ανακάλυψα το φλυτζανάκι του Αγγελή!

Για τον καλό φίλο Αγγελή και το μπλογκ του για την Πόλη, σου έχω μιλήσει εδώ. Και καθώς έχουμε την ίδια λόξα, σίγουρα θα βρεθεί ευκαιρία να σου ξαναμιλήσω. Οπως π.χ. συμβαίνει και τώρα. Στην επικεφαλίδα του μπλογκ του, ο φίλος μας έχει ένα ωραιότατο φλυτζανάκι γεμάτο λαχταριστό καφέ:

Καταγραφή

Εξ αρχής μου είχε κάνει εντύπωση το οριεντάλ σχέδιό του. Προχθές που επισκέφτηκα το Εγιούπ (θα σου μιλήσω σε άλλη ανάρτηση για αυτήν την  παραδοσιακά μουσουλμανική  συνοικία της Πόλης), παρήγγειλα καφέ στο παραδοσιακό καφενεδάκι Πιερ Λοτί. Η έκπληξη που ένιωσα ήταν μεγάλη, όταν είδα το σερβιτόρο να μου φέρνει ένα φλυτζανάκι ίδιο με αυτό του μπλογκ του Αγγελή! Το θεώρησα καλό οιωνό:

food7

~ από Ταξιδιώτης στο Σεπτεμβρίου 15, 2009.

3 Σχόλια to “Ανακάλυψα το φλυτζανάκι του Αγγελή!”

  1. Τα συγχαρητήρια μου στον Ταξιδιώτη και την παρέα του!

    Βρε παιδιά, μιας και είστε σωστά λαγωνικά, δε μου βρίσκετε και το μανικετόκουμπο που έχασα τις προάλλες στην Πρίγκηπο;

    Δίνω εύρετρα όσο ρακί αντέχετε, την επόμενη φορά που ξαναέρθετε στην Πόλη!

  2. Το Πιερ Λοτί είναι το αγαπημένο μου! Οπως και όλη η περιοχή του Εγιούπ. Τις Κυριακές στους δρόμους, βρίσκεις απίθανα χειροποίητα ξύλινα παιχνίδια, που θυμίζουν αυτά που είχαμε παιδιά. Οσο για το φλυντζανάκι, το έχω πετύχει στα περισσότερα καφέ της πόλης. Είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μοτίβα της Κιουτάχια, αλλά συνήθως στα καφενεία, θα βρεις τα «Γκιουράλ», τις ελαφρώς πιο φτηνές απομιμήσεις. Είναι πάντως πανέμορφα και αυτά.

Σχολιάστε

 
