447 «κλικ» σήμερα και 75.000+ αναγνώστες…

Καταγραφή

Καταγραφή2

Αντε σήμερα λέω να παινευτώ λίγο: το μπλογκ ξεπέρασε τους 75.000 αναγνώστες και κλείνει την σημερινή ημέρα και 1η του μηνός με 447 «κλικ» στις αναρτήσεις μας! Σε μία ημέρα μόνον, ε… Κερνάμε λοιπόν! Οχι τούρτα αλλά ένα κουπάκι ασουρέ, έτσι για να είμαστε στο κλίμα της Πόλης… Και εις ανώτερα🙂

a_ure

~ από Ταξιδιώτης στο Σεπτεμβρίου 1, 2009.

7 Σχόλια to “447 «κλικ» σήμερα και 75.000+ αναγνώστες…”

  1. Μέρχαμπα και συγχαρητήρια για την επιτυχία σας!!! Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακάλυψα ένα blog, οι πληροφορίες του οποίου σίγουρα θα με χρησιμεύσουν σε πολλά μελλοντικά μου ταξίδια στην Πόλη. Πρόσφατα έκανα το παρθενικό μου ταξίδι εκεί και μάλλον ένα κωσταντινουπολίτικο γονίδιο μου ξύπνησε, προσπαθώντας να με πάει πάλι πίσω το συντομότερο δυνατό! Δεν διάβασα ακόμα πολλά αλλά έχω πίασει το γενικότερο feeling. Ετοιμάζω και γω μια σχετική ανάρτηση για το ταξίδι μου, που συνεχίζει να με επηρεάζει θετικά, και θα χαρώ πολύ να μοιραστώ μάζί σας τις εμπειρίες μου και τα μέρη που επισκέφτηκα!

  2. Εύγε!! :):):)

  3. Καλησπέρα, sorry για το ανώνυμο σχόλιό μου (νέος στο blogging βλεπεις…) Που λες πρόσφατα έφτιαξα ένα μπλογκ γιατί μεταξύ άλλων ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το ταξιδάκι μου στην Πόλη. Δεν ήξερα ότι είστε τόσοι πολλοί χεχε, συνήθως η λέξη Κωνσταντινούπολη βγάζει άλλα αποτελέσματα στο net…Πήγα σε 2-3 καφενεδάκια απίστευτα, μεταξύ άλλων και στο καφέ sultan που είδα να σχολιάζεις σε παλιότερο post..
    Ερώτηση στο καφε sultan: «θέλεις μονό ή διπλό καφέ καρντάσι?»🙂

  4. Καλοδεχούμενο το υγιεινό γλυκάκι για την υψηλή αναγνωσιμότητα του ΧΡΗΣΙΜΟΥ ιστολογίου σας…Αν και κατόπιν πολλαπλών δοκιμών τείνω να προτιμώ περισσότερο τον ασσουρέ τού Özsüt….Μα εν μεσω ραμαζανίου, δεν μας σερβίρατε κάτι με χουρμάδες;😉
    Συγχαρητήρια!!!

Σχολιάστε

 
