Ενημέρωση για τον εκκλησιασμό στο Νιχώρι…

Από την ρωμέϊκη κοινότητα Νεοχωρίου, η φίλη Μαρίνα Δρυμαλίτου μας ενημερώνει:

«Κύριοι και κυρίες καλησπέρα σας,

εκ μέρους της Κοινότητας Νεοχωρίου της Κωνσταντινούπολης, σας αποστέλλουμε το παρόν email για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις εκδηλώσεις που οργανώνει η κοινότητα μας για τους εορτασμούς του Πάσχα. Καθώς, γνωρίζουμε ότι αυτήν την περίοδο θα καταφθάσει μεγάλος αριθμός προσκυνητών και τουριστών από Ελλάδα, αναλάβαμε την πρωτοβουλία, ως μια περιφερειακή ελληνική κοινότητα της Πόλης, να ενημερώσουμε τα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ελλάδος σχετικά με τις εκδηλώσεις μας στην περίπτωση που θα ήθελαν να επισκεφθούν και τις πιο απομακρυσμένες από το κέντρο ελληνικές περιοχές της Πόλης και να ανακαλύψουν πως εμείς οι Ρωμηοί της Πόλης γιορτάζουμε αυτές τις Άγιες μέρες. Θα είμασταν ευγνώμονες αν θα μπορούσατε να προωθήσετε το παρόν email και σε άλλα τουριστικά πρακτορεία. Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

Με εκτίμηση, εκ του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοινότητας Νεοχωρίου:
Λάκης Βίγκας, Πρόεδρος
«.

Η ενημέτωση από τη Ρωμέίκη Κοινότητα Νιχωρίου

Η ενημέρωση από τη Ρωμέϊκη Κοινότητα Νιχωρίου

~ από Ταξιδιώτης στο Απριλίου 16, 2009.

2 Σχόλια to “Ενημέρωση για τον εκκλησιασμό στο Νιχώρι…”

  1. Η καταγωγή μου είναι από το Νιχώρι το Πατρικό μου όνομα είναι Κριμάτζος ή Κριμάντζος και το γένος του Πατέρα μου είναι από την Οικογένεια Μπάκα οι οποίοι είχαν στο Νιχώρι μάλλον οικογενειακή επιχείρηση με γιεμενιά (έτσι τα έλεγε η γιαγιά μου) ο Παππούς μου ο Διονύσης Κριμά(ν)τζος πέθανε κατά την στράτευσή του περίπου το 1912 και η Γιαγιά μου Αργυρώ Μπάκα – Κριμά(ν)τζου πήρε τον Πατέρα μου (περίπου 2 ετών) και τρία από τα 13 αδέλφια της (τον Γιώργο την Φωφώ και την Αναστασία Μπάκα) και ήλθαν στην Αθήνα όπου παντρεύτηκε τον Κώστα Καλογεράκο, μία από τις αδελφές της που παρέμεινε στο Νιχώρι παντρεύτηκε έναν Ιταλό ονόματι Περρέν και είχαν ένα αγόρι ονόματι Φραντζέσκο. Περισσότερα στοιχεία δεν έχω γιατί ο Πατέρας μου πέθανε όταν ήμουν μικρός.
    Θα έλθω για πρώτη φορά στην Κωνσταντινούπολη στις 28/10 – 31/10/2010.
    Θα σας παρακαλούσα αν υπάρχει κάποια ελπίδα να συναντήσω κάποιους απογόνους των ποιο πάνω αναφερομένων, θα σας ήμουν ευγνώμων.
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Τάκης Καλογεράκος

Σχολιάστε

 
